Скотч с логотипом

Скотч з нанесенням логотипу (бренд-скотч) – це клейка стрічка, яку використовують з метою реклами. Цей вид скотча завоював велику популярність в різних сферах промисловості і все більше виробників звертаються до даного пакувального матеріалу. Затребуваність скотчу з логотипом пояснюється тим, що він одночасно виконує дві важливі функції: упаковка товару і просування Вашого бренду на ринку. Бренд-скотч – це зручний, надійний і недорогий вид реклами. На клейку стрічку можна нанести будь-яку потрібну Вам інформацію, як наприклад: логотип компанії, контактну інформацію, характеристику товару, повідомлення про проведення акції і т. д. Скотч з логотипом це недорогий спосіб підвищити впізнаваність Вашої продукції на ринку, захистити Вашу продукцію від підробок і від несанкціонованого розкриття коробок при транспортуванні.

Ми виготовляємо скотч з нанесенням логотипу за двома технологіями: способом верхньої друку (поверхневе нанесення) і міжшаровий (нижній) друк.

За допомогою цієї статті ми хочемо ознайомити Вас з процесом виробництва скотчу з логотипом, а також з особливостями першого і другого способу нанесення друку.

logo_skotch_3Технологія виробництва скотчу з логотипом з нанесенням поверхневого друку.

Отже, почнемо з сировинної бази.

Для виробництва скотчу з нанесенням поверхневого друку використовуються роли поліпропіленової плівки з уже нанесеним клейовим шаром. Ширина таких ролів – 144мм, вона розрахована на одночасну друк трьох роликів скотчу шириною 48мм або двох – 72мм. Товщина плівки + клейовий шар – 45мкм – 50мкм. Стандартні кольори плівки – прозорий, білий і жовтий. Можлива заливка фону скотчу та іншими кольрами, однак, це призводить до збільшення витрат фарби і подорожчання скотчу. Естетичний вигляд – це одна з найважливіших характеристик скотчу з логотипом. Для нанесення високоякісного, яскравого, барвистого друку ми використовуємо фарби від кращих європейських виробників.

Кліше. Виготовлення кліше одна з важливих і відповідальних стадій виробництва скотчу з логотипом, від якої суттєво залежить якість нанесеного зображення.Скотч с логотипом

Кліше одягається на формні вали і закріплюється за допомогою двостороннього скотчу. Для кожного індивідуального замовлення кліше виготовляється один раз і використовується багаторазово. При дбайливому зберіганні кліше може служити кілька років. Кількість кліше відповідає кількості кольорів макету. При нанесенні поверхневого друку максимально допустима кількість кольорів – 3.

Поверхня плівки, безпосередньо перед подачею на друк піддається активації за допомогою коронатора, для поліпшення адгезії лакофарбових матеріалів. Нанесення друку проводиться за допомогою трьох флексодрукарських установок на всю ширину полотна.

Після нанесення фарби полотно пропускається через сушильну камеру і надходить на лінію нанесення лаку. Нанесення лаку забезпечує захист скотчу від різних зовнішніх впливів і стирання друку, а також надає йому естетичний блиск. Потім полотно ще раз просушується і потрапляє на секцію порізки.

Останньою стадією, є упаковка готової продукції і передача на склад для подальшої доставки замовнику.

Спосіб нанесення поверхневого друку використовується для швидкого друку невеликих партій продукції.

Скотч с логотипомОсобливості виробництва скотчу з міжшаровим нанесенням друку.

На відміну від верхнього нанесення друку, міжшарове нанесення це більш складний виробничий процес. Ця технологія передбачає повний цикл виробництва скотчу, включаючи нанесення клейового шару і вимагає більшої витрати часу, застосування більш професійного обладнання, більш габаритної виробничої площі і великих тиражів. Перевагою цього способу нанесення друку, є те, що зображення опиняється між плівкою і клеєм (звідси і назва – міжшаровий друк), в результаті зображення надійно захищене і абсолютно не піддається зовнішнім впливам і стиранню.

Основою даного скотчу служить біаксіально-орієнтована поліпропіленова плівка товщиною 25мкм.

Перед подачею плівки на друк внутрішня сторона плівки попередньо активується за допомогою високовольтного електричного розряду, в результаті чого відбувається певна молекулярна зміна і на поверхні плівки утворюється мікрорельєф. Це забезпечує надійну адгезію лакофарбових матеріалів і клею.

Друк наноситься на плівку в дзеркальному відображенні. Після нанесення зображення плівка подається на лінію нанесення клею. Товщина подачі клею регулюється за допомогою металевого ножа і може становити – 20-25мкм. Після нанесення клею рулони витримуються 2-3 дні для повного закріплення клею на поверхні плівки.

І вже після цього рулони надходять на порізочний верстат для порізки й перемотування на необхідні розміри.

Складний цикл виробництва скотча з нижнім друком робить технологічно неможливим виробництво маленьких тиражів скотчу. Цей вид друку призначений для виготовлення партій скотчу від 720 рулонів.

Сподіваємося, що наша стаття була Вам корисна і допомогла зробити правильний вибір при замовленні скотчу з нанесенням Вашого логотипу!